Jesteś tutaj: Strona główna » Baza Wiedzy » AKCJE I INICJATYWY » Organic Marketing Forum

Organic Marketing Forum

W dniach 17.-19. czerwca 2013 odbędzie się w Warszawie Organic Marketing Forum - międzynarodowe spotkanie poświęcone produktom ekologicznym, będące najważniejszym wydarzeniem branży w Europie Środkowej i Wschodniej.

 

 

Co to jest Organic Marketing Forum (OMF)?

Organic Marketing Forum jest międzynarodowym spotkaniem o charakterze biznesowym, którego głównymi elementami są wystawa oraz sesje networkingowe i edukacyjne dla firm oraz organizacji branży produktów organicznych z Europy Wschodniej i Zachodniej.

Na program OMF 2013 składają się:

  •  Wystawa (18. czerwca);
  • Konferencja (17.-18. czerwca);
  • Warsztaty wraz z sesjami networkingowymi* (18. czerwca);
  • Wyjazdy studyjne do przedsiębiorstw branży organicznej (19. czerwca);

Spotkanie jest odwiedzanie corocznie przez przedstawicieli branży z ok. 30 krajów. Oficjalnymi językami spotkania są angielski, polski, niemiecki i rosyjski.

 

Co wyróżnia Organic Marketing Forum?

  • Główną grupa docelową OMF są rynki produktów organicznych z Europy Centralnej i Wschodniej
  • Unikalna atmosfera OMF jako jedynego spotkania branży o charakterze biznesowym (B2B) w Europie Centralnej i Wschodniej
  • Konferencja tłumaczona z przekładem na 4 języki, wsparcie tłumaczy w dyskusjach między uczestnikami spotkania
  • Networkingowy* charakter spotkania, umożliwiający uczestnikom stworzenie sieci biznesowych kontaktów

 

Co jest nowego w programie OMF 2013?

  •  Koncept spotkania umożliwiający rzeczywiste nawiązanie kontaktów między przedsiębiorcami: organizatorzy stworzyli unikalny program sesji networkingowych* mający na celu zapoznanie pasujących partnerów biznesowych w ramach personalnych interakcji. Więcej informacji znajdą Państwo w zakładce: Atrakcje OMF 2013
  • Oferta atrakcyjnych (opłaty niższe w porównaniu z latami ubiegłymi) opłat za uczestnictwo. Organizatorzy chcą umożliwić większej ilości firm uczestnictwo w wydarzeniu.
  • W ramach edycji 2013 organizatorzy umożliwiają wystawcom sprzedaż produktów w ciągu ostatnich 4 godzin trwania wystawy.

 

PROGRAM WYDARZENIA DOSTĘPNY TUTAJ

Dodaj komentarz

Komentarze



Inowacyjna gospodarka